sâmbătă, 19 martie 2011

DESCOPERIREA


Sună extrem de ciudat numele pe care l-am ales pentru a exprima tot ce vreau eu să îți spun…e suficient, dar nu și necesar sau poate e necesar dar nu și suficient? Ori și mai rău, poate nu e niciunul dintre ele… dar poate e titlu perfect, necesar și suficient… nu știu să îți spun asta acum… vei hotărî tu după citirea articolului meu.
De câteva zile noi ți-am deschis drumul spre lumea magică a gastronomiei de care tot ți-am vorbit. Știu că te-am ținut în suspans și pentru asta vrem să te recompensăm. Avem vești bune pentru tine: Nu e nevoie de bilet ca să intri în această lume ( că tot îți povesteam eu de bilete), intrarea e liberă și totul e la îndemâna ta. Ai doar câțiva pași de urmat: intră pe Google, tastează secretulbucătarului.ro. Gata? Probabil vei fi izbit de o aromă puternică care e de fapt doar o îmbinare între muncă și suflet. Vei mai descoperi ceva nou pentru tine, un adevăr pe care nu l-ai rostit niciodată sau nu l-ai aflat încă. Nu voi dezvălui nimic despre tine ca să nu îți afle și alții secretul, dar îți voi spune ce am aflat eu despre mine: îmi place să gătesc și să fac ceva special pentru persoanele la care țin. Uauu, nu aș fi crezut asta!
Laura și cu mine mergem la Front Page Communication să mai construim câte ceva pentru lumea aceasta… ne luptăm mai ales cu timpul și cu imaginația… dar  vrem să te ajutăm să te descoperi și să descoperi lucruri noi.
Pașii ne sunt îndreptați ca din reflex pe cărările Copoului… am putea ajunge acum la agenție și cu ochii închiși… dar e normal, fiindcă o aromă ne cheamă mereu înspre acel loc… probabil e aroma/secretul bucătarului nostru care ne convoacă să ne împartă tainele sale pentru a le împărtăși cu tine… și alte bunătăți pe care vrem să ți le oferim.
Știu că îți va plăcea această lume… tuturor ne place, indiferent ca suntem mai puțin sau mai mult gurmanzi, gătim mai mult sau mai puțin… așa că NU EZITA SĂ NE VIZITEZI ZI DE ZI! Îți oferim ajutorul nostru atunci când te confrunți cu lipsă de idei, când creativitatea fuge de tine sau pur și simplu când vrei să te relaxezi gătind ceva exact așa cum vrei tu ( dietetic sau nu, dulce sau picant etc).

Iulia Ailincăi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu