sâmbătă, 5 martie 2011

Dezvăluirile continuă…


  
În cădere…
Sunt asemenea unui spălător de geamuri… Căzută de la etajul 59… sunt doar în dreptul etajului 27… căderea e lentă și greoaie….dar încă mai pot spune că până acum totul e bine.
Vă vine greu să înțelegeți cum pot spune asta, așa este? Păi, sincer vorbind sau scriind, nici eu nu mă înțeleg. De mică mi-au plăcut enigmele, însă doar cele pe care reușeam să le descopăr. Aceasta nu am descoperit-o…Nu încă, încerc eu să mă auto-încurajez…Am aflat doar că biletul călătoriei numai eu îl pot obține, nu poate fi cumpărat, furat sau împrumutat, și e unic, e doar al meu… Ar trebui sa fiu fericită, nu? Dar nu sunt, căci s-ar putea să găsesc biletul și trenul să fie plecat demult…
Trebuie să vă fi spus multe în aceste cuvinte puține și încurcate… V-aș fi spus și mai multe dacă timpul mi-ar fi permis și dacă vocea mea interioară nu ar fi acum un ceas cântător care îmi reamintește mereu: Ai uitat de secret! Ai uitat de secret! Povestește-le ce ai mai aflat!
Așa e! V-am promis că vă țin la curent cu tot ce aflu despre secretul celor de la Front Page Communication. Ați fi înclinați să credeți că sunt un spion și unul dintre cei mai buni dacă am intrat în interiorul agenției și încă îmi mai petrec timpul pe acolo, dar nu sunt un spion nici pe departe. Mă caracterizez ca fiind un om ca oricare altul, doar motto-ul după care îmi ghidez pașii în căutarea biletului meu e diferit, dar nu are rost să vi-l mărturisesc aici și acum, contează mai puțin secretul meu.
Eu nu vă pot dezvălui decât câteva amănunte. E vorba de o lume nouă a gastronomiei ce vă va ajuta să descoperiți tainele gătitului, fiindcă după cum știm, gătitul este o artă și are propriile lui „legi de invenție” le spun eu. S-ar putea să fie un gram de inspirație și altul de bună dispoziție sau poate experiență îmbinată cu dorința de a face ceva special. Suntem câteva persoane ambițioase care doresc să îți dăruiască ție această lume, fiindcă e special făcută pentru tine și tu poți folosi toate secretele ei, cu siguranță vei avea nevoie de ele într-o bună zi.
Mâine avem planuri mari. Ne-am propus să mergem să furăm niște secrete ale unor bucătari care cunosc foarte bine „legile de invenție”. Ce spui dacă ai veni și tu la eveniment? Vino  mâine, 6 martie 2011, în Piața Unirii și vei avea parte de o experiență delicioasa!
Te așteptăm!

Iulia Ailincăi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu