miercuri, 23 februarie 2011

Choosing



 Ne indreptăm cu paşi repezi spre ce-a de-a doua săptămână de internship la Front Page Communication. Tot ce pot spune este că  temerile şi îndoielile mele în ceea ce priveşte internshipul câştigat s-au spulberat încă din prima zi. Sunt o persoană sceptică şi neincrezătoare de felul meu aşa că până când nu am interacţionat direct cu cei din agenţie nu am încetat în a-mi face mii de gânduri mai mult sau mai puţin pesimiste.
    Acum insă, după prima săptămână alături de întreaga echipă pot afirma cu tărie faptul că lucrurile stau mai bine decât mă aşteptam. Aşa cum poate s-a mai spus atmosfera a fost una relaxantă şi placută iar persoanele noi cu care am interacţionat , atât cei din agenţie cât şi colegii mei, s-au dovedit a fi plini de energie şi cu multă poftă de viaţă.
Recunosc insă,  faptul că visul meu a fost incă de când am început facultatea să devin jurnalistă deoarece am interacţionat cu persoane din media care şi-au pus o amprentă puternica asupra mea. Fie că au fost persoane din diferite media precum presa scrisă, televiziune sau radio întotdeauna mi-au lăsat impresia că acest job este unul palpitant şi plin de neprevăzut.
Acum la un an dupa absolvirea Facultăţii de Filosofie si Ştiinţe Social Politice, specializarea  Comunicare Socială şi Relaţii Publice lucrurile s-au mai schimbat şi nu mai sunt atât de sigură cu privire la domeniul în care mi-aş dori să activez. Tocmai din acest motiv sunt bucuroasă că mă aflu în interiorul unei astfel de agenţii pentru că această experienţă mă va ajuta cu siguranţă  în luarea unei decizii cât mai potrivite atunci când voi fi in postura de a lucra cu adevărat.
      În ceea ce priveste jurnalismul am asistat la o mică parte din ceea ce inseamnă el iar acum imi doresc sa aflu şi sa invăţ tot atâtea lucruri si despre ceea ce inseamnă advertising. Sunt sigură că in final voi alege ceea ce mi se potriveşte cu adevărat pentru că întotdeauna mi-a plăcut să fac lucrurile din plăcere şi nu din obligaţie.

                                                                                                          Liliana Sârbu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu