luni, 28 februarie 2011

Branding personal condimentat cu o reputație bună și asezonat cu promovare

Bună ziua!
Astăzi vom prepara ceva extrem de gustos și sănătos: Branding personal condimentat cu o reputație bună și asezonat cu promovare.
Pentru prepararea acestei rețete delicioase aveți nevoie de următoarele ingrediente:
·         O persoană
·         O idee centrală pe care doriți să o promovați
·         100 g inițiativă
·         100 g imaginație
·         100 g creativitate
·         100 g valoare
·         100 g diferențiere
·         100 g inovație
·         100 g poziționare
·         100 g atitudine
·         200 g etică
·         200 g competență
Condimente obligatorii: constanță, perseverență și aliniere.
Timpul de preparare poate varia după caz de la o lună la câțiva ani.
Brandingul personal a devenit o noțiune din ce în ce mai vehiculată  în ultima vreme și se referă la modul în care te percep ceilalți, la suma de elemente intangibile care îți cresc valoarea și te ajută să te diferențiezi pentru a îi convinge sa îți cumpere serviciile sau să îți accepte ideile. Pentru ca această rețetă să fie un succes iată câteva sugestii de preparare: persoana în cauză trebuie să fie curățată și spălată bine astfel încât să poată fi promovată pentru calitățile sale. Deasemenea, trebuie lucrat la defectele și la punctele slabe ale persoanei pentru ca ele să fie vizibil diminuate față de punctele forte. După ce ați pregătit ingredientul principal va trebui să amestecați celelalte ingrediente în funcție de situație până la omogenizare și coerență astfel încât să iasă ceva unic, original și irepetabil față de concurență.
Toată coca se toarnă într-un ambalaj atrăgător care să susțină și să comunice toate ingredientele folosite și se pune la cuptorul expunerii. În timpul coacerii este bine să vehiculați diverse mesaje atât în mediul online cât și in cel offline pentru o vizibilitate mai mare.
Sfatul bucătarului: preparați rețeta astfel încât să vă alegeți cu o reputație cât mai bună și asezonați-o cu o promovare impecabilă! Poftă buunăăăă!

                                                                             Maria Bogus

Un comentariu:

  1. tinand cont de societatea contemporana brandingul de persoana a renuntat sa fie un mod de "improvement" al persoanei in cauza, un mod de a indrepta defectele, si MAI ALES de a fi original si unic. Intr-o societate in care piata e suprasaturata, e un calvar sa iti pui mintea sub microscop in cautarea ideii salvatoare. Ce e brandingul de persoana totusi? Manipulare, manipulare, manipulare si poate un strop de propaganda. Totul consta in a influenta opinia publica. Don't get me wrong, suntem de aceeasi parte a barigadei :) doar ca adevarul e adevar si succesul nostru consta in manipulare si nu in dezvaluirea unui adevar revelator. That's the way things are, cam greu de digerat totusi...

    RăspundețiȘtergere