vineri, 25 februarie 2011

Experiența se câștigă în timp...


 
            Au trecut destul de multe zile de când ne tot întâlnim la Front Page Communication și încă nu realizez dacă e adevărat ceea ce mi se întâmplă...îmi amintesc de parcă ar fi fost ieri- momentul în care am primit mailul din partea Vladilenei în care eram anunțată că începem stagiul de  practică. Îl așteptam cu nerăbdare dar și cu o oarecare teamă față de ceea ce va urma.
            În prima zi m-am simțit ca la susținerea unui examen oral. Aveam emoții mari, cum am de fiecare dată când intru în contact cu oameni noi, cu un alt mediu, dar astăzi pot spune cu certitudine, că am scăpat de ele. În fiecare zi petrecută la agenție atmosfera devine din ce în ce mai degajată și conștientizez că pun în aplicare teoria învățată la orele de curs. Timiditatea se transformă treptat în dorința de implicare în lucruri care-mi stârnesc interesul...
            Am realizat abia zilele trecute că această experiență, pe care o voi dobândi de-a lungul celor două luni, îmi va fi de mare folos. În încercarea de a redacta propriul CV, am sesizat faptul că în dreptul rubricii „experiență profesională” trebuia să las spațiul gol. Cu siguranță există multe persoane în situația mea, dar cred că putem rezolva cu toții această problemă încercând să ne implicăm din timp, în cât mai multe activități. E drept, e greu la început: cunoaștem alți oameni iar fiecare dintre ei încearcă să-și impună punctul de vedere creându-se discuții în contradictoriu. Cu toate astea, orice idee pe care o prezentăm acum, orice activitate pe care o desfășurăm, dacă are legătură cu ceea ce studiem, e bine venită, întrucât constituie o „cărămidă”din temelia viitoarei cariere.
                                                                                                       Laura L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu